2016. február 1., hétfő

Az igaz barát.

Az igaz barát

Nem az-az igaz barátság,
amikor a legdrágább ajándékot kapod.
A barátságot nem lehet pénzért megvenni.
Az igaz barátság az ha árnyékba érünk, nem hagyjuk
cserben a barátot.


,,Még egy ismeretlen barát is színesebbé teheti a karácsonyt.
Ehhez nem kell mindig ajándék, elég egy ölelés is."


Keresem

Keresem a balt a jobban
keresem a rosszat a jóban
keresem életem értelmét
keresem versem értelmét

keresem aki elhagyott
keresem az elveszett barátot
keresem az össze omlott lelkemet
keresem a békét a szívemben.


,,Vannak álmok amikért harcolni kell. Ha belefáradsz akkor se keseredj el, még folytathatod."


,,Ne légy olyanra féltékeny aki meg sem érdemli."


Érzelmek

Megkapni valakit boldogság
Szeretni valakit öröm
Becsapni valakit gyökérség
Csalódni valakiben szomorúság
Elveszteni valakit gyötrelem
Összetörni valaki szívét, ahhoz már kell, hogy legyen bőr a képeden.


Ez lett

Ne gondolkozz cselekedj!
Ha nem cselekszel elveszted!
Megszerezted? Akkor szeresd.
Vigyázz rá mint egy drága kincsre és meglátod, nem hagy el.
Megbántod elveszted!
Elvesztetted? Elcseszted!


Én leszek

Én nem leszek az a lány
aki szakítás után sírva
gondol rád.

Én nem leszek az a lány
aki tele nyomja a facebookot szomorú
posztokkal.

Én nem leszek az a lány
aki lehord téged mindennek

De én leszek az a lány
aki szakítás után hamarabb talpra áll
és nem bánja meg a szakítást.

És te leszel az a srác
aki bánni fogja, hogy eldobott

És te leszel az a srác
aki vissza sír, majd
magához.

De én most búcsúzom.
Ajkam utoljára ér a tiedhez.
Kezem utoljára simítja végig arcod.
Hát isten veled kedvesem,
én már másé leszek.


Kutya

Kicsiként pufi és apró
Játékos és hangos
Nagyként erős és izmos
Fürge és bolondos
Öregként lassú és fáradt
Csendes és hálás.


Nem akartam

Nem akartam, de megváltoztam
Nem akartam, de bele szerettem
Nem akartam, de elmondtam
Nem akartam, de kimutattam érzéseimet
Nem akartam, de még is ez lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése