2016. február 1., hétfő

2015

2015. November 19.-én iskolánkból 3 diákunk részt vett a z Erzésbet-napi szavalóversenyen. Keleti Szandra, Zódor Viktória és Ódor Henrietta. A lányok nehéz feladatot kaptak a versválasztással, hiszen idén a versenykiírásnak nem volt könnyű megfelelni. De mint mindig, ezúttal is kérhettek tanácsot magyar tanáraiktól. Végül kiválasztották a lányok a nekik tetsző verset.
Eleinte botladozva ment nekik a szavalás, de a végére meseszépen elszavalták. Nap mint nap próbáltak Gábriel Klára tanárnővel, Varró Zsuzsa tanárnővel és Gombkötő Csaba tanár úrral. Eljött a várva várt nap, november 19. Indultak a versenyre. kísérő tanáruk Varró Zsuzsa tanárnő volt. Megkérdeztük a lányokat, milyen élményt nyújtott nekik a szavalóverseny.

Heni milyen érzés volt részt venni az Erzsébet-napi szavalóversenyen?


Kissé csalódott voltam, mivel sokan nem tudták értelmezni a kiírást és olyan nyerte el a díjat, aki nem megszabott keretek között választott verset!


Szandi neked milyen élmény volt?

Én általában minden szavalóversenyen izgulok, de itt úgy éreztem nem volt miért, hiszen nem lehetett azt a versenyzési szellemet érezni, ami szokott lenni.


Viki számodra mit nyújtott?

Érdekes volt. Bár nem olyan volt, mint amiken eddig részt vettem, vicces, kedves szavalókat halottam. Ugyanakkor nem hiszem, hogy mindenki a legjobb költeményt választotta.


Köszönjük lányok! Igaz, hogy most pár negatívumot halhattunk tőlük, de minden rosszban van valami jó.
Hiszen Zódor Viktória különdíjat kapott Vörösmarty Mihály Petike című verséért. A két másik induló lány igaz, nem kapott díjat, de ők is figyelemre méltóan szavaltak. Versük címe: Varró Dániel 6 jó játék kisbabáknak ( Ódor Heni ) és Tankó Sirató Károly Katentotta ( Keleti Szandi )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése